Dugaan

by Izwan^NICE | 12:01:00 AM in |

dugaan buat ku
Hard Disk laptop ku dah "BURST"
segala hasil karya ku dan apa2 je dah hilang
huhuhu
apapun...normal la kan
Allah menguji kita sebab DIA sayangkan kita
rezki juga sementara dan hanya pinjaman
anytime le di tarik balik
tp kita kene ingat
setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya
dan apa yg kita hilang pasti ada gantinya yg lebih baik
amin...insyaALLAH
(",)

8 comments:

  1. qurainie١٩٨٧ on December 27, 2008 at 8:41 AM

    semoga sabar menempuhi dugaan yg dilalui...(",)

     
  2. iz on December 28, 2008 at 7:34 PM

    xpa2.. nama pun dugaan..
    cool2 selalu ^_^
    p/s: tajuk entry ni mcm tajuk episod upin dan upin kan.. =P

     
  3. iz on December 28, 2008 at 7:35 PM

    xpa2.. nama pun dugaan..
    cool2 selalu ^_^
    p/s: tajuk entry ni mcm tajuk episod upin dan upin kan.. =P

     
  4. KiRaNa on December 29, 2008 at 5:46 AM

    sila la menyanyi lagu sesekali diuji..(^_^)

     
  5. iz on January 1, 2009 at 10:37 AM

    ehem..nk nyanyi gak..haha sengals~

     
  6. qurainie١٩٨٧ on January 17, 2009 at 5:16 AM

    nak dengar ke,nur jom kita nyanyi...hehehe
    apa jua bala bencana singgah menerpa,mguji jauh mnnya sabar kita...
    next...

     
  7. yanirafyus on January 19, 2009 at 8:43 PM

    hehe...nk smbung..
    'mgkin slama ini kita t'lupa...'
    next...

     
  8. AeN@FiRiN on July 12, 2009 at 7:20 PM

    'kita terlalu leka dgn nimat kurnianNya,mka dibri sdkit ujian,mguji thp kimanan di jwa'...(^_^)v

     

Slideshow

About Me

:: MOHD IZWAN BIN MOHD MUSAI :: Bacelor Sains (Pembangunan Manusia & Teknologi Maklumat) Universiti Putra Malaysia :: Semester 5 Tahun ke-3 :: Seksyen 17 Shah Alam, Selangor :: Lahir 19 JUN 1987 ::

Upin & Ipin


Shoutbox

Friends

WallpApeRz

:: ikLaN ::

  • Posts RSS
  • Comments RSS